اپل اغلب توانایی های مربوط به سلامتی ساعت اپل را ارتقا داده است. این توصیفات ویدئویی از افرادی ارائه شده است که می گویند ساعت هوشمند باعث نجات یا بهبود زندگی آنها شده است و هر نسخه جدید اپل واچ برنامه ها و گزینه های طراحی شده با سلامتی را معرفی می کند.

به عنوان مثال اپل واچ سری 4 ، 5 و 6 با یک برنامه نوار قلب (ECG) همراه است که می تواند نوار قلب ریتم قلب شما را ثبت کند. آنها همچنین به یک برنامه تشخیص سقوط مجهز هستند که در صورت عدم واکنش پس از سقوط ، می توانند با خدمات اضطراری تماس بگیرند. تمام نسخه های Apple Watch شامل دستگاه اندازه گیری ضربان قلب و برنامه Health است که می تواند مشخصات سلامتی و شناسه پزشکی شما را نشان دهد.

با watchOS 6 ، اپل یک برنامه Noise برای نظارت بر سطح صدای اطراف و یک برنامه Cycle Tracking برای کمک به نظارت بر چرخه قاعدگی اضافه کرد. اپل از برنامه ردیابی خواب و تایمر شستشوی دستی با watchOS 7 رونمایی کرد. اکنون Apple Watch Series 6 دارای یک اکسی متر برای بررسی سطح اکسیژن خون شما است. در اینجا چگونگی سلامتی با Apple Watch آورده شده است.

اطلاعات سلامتی خود را مشاهده کنید

از طریق برنامه Health در iPhone خود ، می توانید اطلاعات سلامتی مربوط به خود را وارد کرده و در ساعت مشاهده کنید. برای تنظیم این ، برنامه Health را در iPhone باز کنید و روی عکس نمایه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

برای افزودن جنسیت ، گروه خون و سایر داده ها ، روی پیوند نمایه بهداشت ضربه بزنید. برگردید و روی پیوند برای شناسه پزشکی ضربه بزنید تا اطلاعاتی در مورد سابقه پزشکی ، شرایط و داروهای خود وارد کنید.

برای مشاهده این اطلاعات در ساعت خود ، به تنظیمات> سلامت بروید. در اینجا ، می توانید بر روی ورودی های Profile Profile و Medical ID ضربه بزنید تا اطلاعاتی را که ارائه داده اید مشاهده کنید.

ضربان قلب خود را کنترل کنید

با استفاده از برنامه ضربان قلب داخلی ، می توانید در هر زمان ضربان قلب خود را کنترل کنید. برنامه را باز کنید ، آن ضربان قلب فعلی شما را اندازه گیری و نمایش می دهد. تا زمانی که نمایشگر ساعت شما فعال باشد ، اندازه گیری ها انجام می شود و به صورت دوره ای نمایش داده می شود تا نرخ شما ثبت شود. روی پیکان در بالا سمت چپ ضربه بزنید و برنامه میزان فعلی ، میزان استراحت ، نرخ متوسط و نرخ های مشخص شما را بر اساس فعالیت های شما نمایش می دهد.

همچنین می توانید برنامه های شخص ثالثی را که ضربان قلب شما را کنترل می کنند با ویژگی های بیشتری از برنامه داخلی تعبیه کنید.

نوار قلب داشته باشید

اگر Apple Watch Series 4 یا بالاتر دارید ، می توانید از طریق نوار قلب (ECG) ریتم قلب خود را بررسی کنید. سپس می تواند در صورت مشاهده بی نظمی ، از جمله فیبریلاسیون دهلیزی ، به شما هشدار دهد. اگر درد قفسه سینه یا علائم دیگری دارید ، با اورژانس تماس بگیرید ، اما اگر بیماری شناخته شده ای دارید ، می توانید از این برنامه برای ریتم قلب خود استفاده کنید.

برنامه Health را در iPhone باز کنید و روی Health Data> Heart> Electrocardiogram ضربه بزنید و مراحل نصب را طی کنید. برای گرفتن نوار قلب با اپل واچ ، برنامه ECG را باز کنید و مطمئن شوید ساعت در همان مچ دست است که ویژگی را روی آن تنظیم کرده اید.

انگشت خود را روی تاج دیجیتال نگه دارید. با گرفتن نوار قلب ، برنامه شمارش معکوس می کند. پس از 30 ثانیه ، نتایج ریتم سینوسی و ضربان قلب شما را نشان می دهد. اگر همه چیز خوب است ، روی انجام شد ضربه بزنید. در غیر این صورت ، می توانید علائمی را که تجربه کرده اید اضافه کنید ، یا اگر نگران مسئله جدی هستید با پزشک یا خدمات اورژانس تماس بگیرید.

از شنوایی خود محافظت کنید

صداهای بلند مداوم می تواند به گوش شما آسیب برساند و حتی منجر به کاهش شنوایی شود. هدف از برنامه Noise نظارت بر نویز اطراف و هشدار دادن به شما در صورت بالاتر بودن صدا از سطح ایمن است.

ابتدا آستانه دسی بل را از طریق آیفون یا ساعت خود تنظیم کرده و گزینه Environment Sound Measurements را روشن کنید تا سطح صداها را کنترل کنید.

از آنجا می توانید سطح دسی بل را تنظیم کنید که در صورت زیاد شدن صدای اطراف بخواهید به شما هشدار داده شود. ساعت شما در صورت رسیدن یا فراتر رفتن صدا از میزان تنظیم شده ، به شما اطلاع می دهد. همچنین می توانید به صورت دستی برنامه Noise را روی ساعت خود باز کنید تا سطح دسی بل موجود در اطراف خود را بررسی کنید.

چرخه قاعدگی خود را دنبال کنید

برنامه Cycle Tracking به شما امکان می دهد چرخه قاعدگی خود را ردیابی کنید. برای تنظیم این مورد در iPhone ، برنامه Health را باز کنید و روی مرور> ردیابی چرخه> شروع کار ضربه بزنید. سپس باید تاریخ آخرین قاعدگی خود را وارد کنید ، مشخص کنید که قاعدگی شما معمولاً چند روز طول می کشد و طول معمول هر سیکل را انتخاب کنید.

سپس می توانید ویژگی های پیش بینی دوره ، اعلان های دوره ، پیش بینی پنجره بارور ، باروری ورود به سیستم و فعالیت جنسی را کنترل کنید ، اگر در تلاش برای بارداری (یا جلوگیری از بارداری) باشید ، همه این موارد می توانند مفید باشند.

برای ضبط و نظارت بر پریود ، برنامه Cycle Tracking را در ساعت خود باز کنید. سپس می توانید چرخه خود را ثبت کرده و به هر مرحله رنگ دیگری اختصاص دهید در حالی که تمام علائم همراه را نیز یادداشت کنید. حتی می توانید طول پیش بینی شده هر چرخه را مشاهده کنید.

منبع

برچسب‌ها
  • مهتاب جهاندار
  • 30 مهر 1399
  • 6 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

بستن
مقایسه
X