اگر ردیاب فعالیت Fitbit شما با تلفن شما همگام سازی نشده ، فعالیت های شما را به درستی ردیابی نمی کند ، یا به ضربه ، فشار دادن یا کش رفتن پاسخ نمی دهد ، با تنظیم مجدد دستگاه ممکن است این مشکلات برطرف شود.

نحوه تنظیم مجدد Fitbit و بازگرداندن آن به تنظیمات کارخانه از یک دستگاه به دستگاه دیگر متفاوت است و برخی از مدل ها گزینه تنظیم مجدد کارخانه را ارائه نمی دهند. برای پیدا کردن نحوه تنظیم مجدد دستگاه خود ، از بخشی که با مدل Fitbit شما مطابقت دارد بروید.

نحوه تنظیم مجدد Fitbit Flex و Fitbit Flex 2

برای تنظیم مجدد دستگاه Fitbit Flex به تنظیمات کارخانه:

سنگریزه را از Fitbit بردارید.

سنگریزه را در کابل شارژ قرار دهید.

شارژر / پایه Flex را به پورت USB رایانه متصل کنید.

سیاه چاله کوچک و سنگریزه را پیدا کنید.

گیره کاغذ را در آنجا قرار داده و حدود 3 ثانیه فشار دهید و نگه دارید.

گیره کاغذ را بردارید.

Fitbit روشن شده و مراحل بازنشانی را طی می کند.

نحوه تنظیم مجدد Fitbit Charge و Charge HR

برای تنظیم مجدد Fitbit Charge و Charge HR ، شما در یک فرایند برای پاک کردن داده های موجود در آن و داده های مرتبط با آن کار می کنید. برای شروع به دستگاه Fitbit ، کابل شارژ و پورت USB فعال خود احتیاج دارید.

برای تنظیم مجدد دستگاه Fitbit Charge به تنظیمات کارخانه:

کابل شارژ را به Fitbit وصل کنید و سپس آن را به پورت USB موجود و روشن متصل کنید.

دکمه موجود در Fitbit را پیدا کرده و تقریباً برای دو ثانیه نگه دارید.

بدون رها کردن آن دکمه ، Fitbit خود را از کابل شارژ جدا کنید.

نگه داشتن دکمه را به مدت 7 ثانیه ادامه دهید.

دکمه را رها کنید و دوباره آن را فشار دهید و نگه دارید.

وقتی کلمه ALT و فلش صفحه را مشاهده کردید ، دکمه را رها کنید.

دوباره دکمه را فشار دهید.

وقتی احساس لرزش کردید ، دکمه را رها کنید.

دوباره دکمه را فشار دهید.

وقتی کلمه ERROR را مشاهده کردید ، دکمه را رها کنید.

دوباره دکمه را فشار دهید.

وقتی کلمه ERASE را مشاهده کردید ، دکمه را رها کنید.

دستگاه خود خاموش خواهد شد.

Fitbit را دوباره روشن کنید.

نحوه تنظیم مجدد Fitbit Blaze یا Fitbit Surge

Fitbit Blaze گزینه تنظیم مجدد کارخانه را ندارد. تنها کاری که می توانید انجام دهید ردیاب را از حساب Fitbit خود حذف کنید و به تلفن خود بگویید که آن دستگاه بلوتوث خاص را فراموش کند.

برای حذف Fitbit Blaze یا FitBit Surge از حساب Fitbit خود:

به سایت www.fitbit.com مراجعه کرده و وارد شوید.

از داشبورد ، روی دستگاهی که می خواهید حذف کنید کلیک کنید.

به پایین صفحه بروید.

روی Delete This Fitbit (Blaze or Surge) از حساب خود کلیک کنید و OK را کلیک کنید.

اکنون باید به قسمت تنظیمات تلفن خود بروید ، روی بلوتوث کلیک کنید. دستگاه را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید و سپس دستگاه را فراموش کنید.

نحوه تنظیم مجدد Fitbit Iconic و Fitbit Versa

در Fitbits جدید این امکان وجود دارد که دستگاه را درون تنظیمات بازنشانی کنید. با این وجود ، هنوز باید Fitbit را از حساب Fitbit خود حذف کرده و دستگاه را در تلفن خود فراموش کنید.

به سایت www.fitbit.com مراجعه کرده و وارد شوید.

از داشبورد ، روی دستگاهی که می خواهید حذف کنید کلیک کنید.

به پایین صفحه بروید.

روی Delete This Fitbit (Iconic یا Versa) از حساب خود کلیک کنید و OK را کلیک کنید.

اکنون باید به قسمت تنظیمات تلفن خود بروید ، روی بلوتوث کلیک کنید ، دستگاه را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید ، و سپس انتخاب دستگاه را فراموش کنید.

در آخر ، روی تنظیمات> درباره> بازنشانی کارخانه کلیک کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید تا دستگاه خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانید.

دیدگاهتان را بنویسید

بستن
مقایسه
X